Pentru a vizualiza listele din cadrul unei anumite secții de judecată selectați secția. După selectarea secției puteți să filtrați informațiile în funcție de completul de judecată. Pentru revenirea la toate secțiile selectați, din cadrul listei de secții toate
Sectia: {{ record.departament }}
Completul: {{ record.complet }}
Sala: {{ record.sala_nume.String }}
Data: {{ record.data }}
Ora estimata: {{ record.ora_sedinta }}
Ordine: {{ record.ordine }}
Obiect sedinta: {{ record.obiect_sedinta.String }}
Categorie caz dosar: {{ record.dosar.categorie_caz }}
Obiect dosar: {{ record.dosar.obiect_dosar }}
Stadiu procesual dosar: {{ record.dosar.stadiu_procesual }}
Confidential: NuDa
{{parte.tip_calitate_parte}} - {{ parte.nume_parte }}
{{parte.tip_calitate_parte}} - {{ parte.nume_parte }}
In aceasta fereastra puteti să vă programați on-line pentru studierea dosarelor în arhiva curentă a Curții de Apel Iași și a instanțelor din circumscripție.
Pașii necesari:
1 - selectarea instanței
2 - selectarea arhivei din cadrul instanței
3 - alegerea datei din calendar
4 - alegerea intervalului orar dorit din cele disponibile - selecția se poate face după alegerea datei din calendar
5 - adăugarea numelui și a prenumelui
6 - adăugarea numărului unic de dosar
7 - adăugarea adresei de domiciliu
8 - adăugarea adresei de email
9 - apăsarea butonului Adauga programare
Dupa finalizarea procedurii, pe adresa de email indicata în formular va fi trimisa confirmarea realizarii programarii pentru data si intervalul orar ales. De asemenea, confirmarea va fi trimisa si arhivei curente a instanței selectate.
Va rugam sa selectati instanta pentru care doriti sa faceti programarea din lista de instante de mai jos!
In aceasta fereastra puteti să faceți sesizări privind problemele cu accesul la dosarul electronic de la Curtea de Apel Iași și a instanțelor din circumscripție. Selectați instanța și data la care ați depus cererea de acces apoi completați numele dumneavoastră și adresa de email.
Pașii necesari:
1 - selectarea instanței
2 - selectarea datei la care ati depus cererea de acces la dosarul electronic
3 - adăugarea numelui și a prenumelui
4 - adăugarea numărului unic de dosar
5 - adăugarea adresei de email
6 - apăsarea butonului Trimite sesizarea
Dupa finalizarea procedurii, pe adresa de email indicata în formular va fi trimisa confirmarea realizarii sesizarii dumneavoastra. De asemenea, confirmarea va fi trimisa si instantei selectate.
Va rugam sa selectati instanta pentru care doriti sa faceti sesizarea din lista de instante de mai jos!
In aceasta fereastra puteti să faceți o cerere pentru preschimbarea termenului de judecata al unui dosar.
Pașii necesari:
1 - selectarea instanței
2 - adăugarea numelui și a prenumelui
3 - adăugarea numărului unic de dosar
4 - selectarea termenului a cărui preschimbare o cereți
5 - adăugarea adresei de email
6 - motivul pentru care se doreste preschimbarea termenului
7 - incarcare poza documentului de identitate (carte de identitate, buletin, pasaport sau legitimație de serviciu - pentru avocați, etc.)
8 - apăsarea butonului Trimite cererea
Dupa apasarea butonului de la pct 8, pe adresa de email indicata în formular va fi trimis un link pe care va trebui sa apasati pentru a confirma cererea de preschimbare a termenului. Dupa confirmarea cererii (dupa ce apasati link-ul primit pe email), veti primi pe email confirmarea inregistrarii cererii. De asemenea, cererea dumneavoastra va fi trimisa pe email compartimentului de registratura de la instanta selectata.
Va rugam sa selectati instanta pentru care doriti sa preschimbati termenul din lista de instante de mai jos!
In aceasta fereastra puteti să faceți o cerere pentru consultarea dosarului electronic si solicitare/acord pentru citare/comunicare perin email.
Pașii necesari:
1 - selectarea instanței
2 - adăugarea numelui și a prenumelui
3 - adăugarea numărului unic de dosar
4 - bifare tip solicitare - acces la dosarul cauzei si/sau citare/comunicare acte de procedura prin email
5 - selectare calitate in dosar
6 - adăugarea adresei de email
7 - adaugarea numarului de telefon
8 - incarcare poza documentului de identitate (carte de identitate, buletin, pasaport)
9 - bifarea casutei privind luarea la cunostinta a prevederilor privind indeplinirea procedurii de citare/comunicare prin mijloace electronice
10 - bifarea casutei privind acordul procesarii si transmiterii datelor cu caracter personal
11 - bifarea casutei "Nu sunt robot"("I'm not a robot")
12 - apăsarea butonului Trimite cererea
Dupa apasarea butonului de la pct 12, pe adresa de email indicata în formular va fi trimis un link pe care va trebui sa apasati pentru a confirma cererea. Dupa confirmarea cererii (dupa ce apasati link-ul primit pe email), veti primi pe email confirmarea inregistrarii cererii. De asemenea, cererea dumneavoastra va fi trimisa pe email compartimentului de registratura de la instanta selectata.
Va rugam sa selectati instanta pe rolul careia este dosarul pe care doriti sa-l consultati electronic din lista de instante de mai jos!
{{ dosarElectronic1.text }}
Pentru a accesa aplicația de upload aveți la dispoziție următoarele opțiuni:
1. Acces web de
2. Descărcare aplicație mobilă din link-urile următoare:
Programarea on-line pentru studiul dosarelor in arhiva curenta a Curții de Apel Iași și a instanțelor din circumscripție se poate face dacă apăsați butonul de mai jos
Lista cauzelor care se vor judeca în perioada următoare la Curtea de Apel Iași și instanțele arondate - acces web
Sesizări privind întârzierea obținerii accesului la dosarul electronic la Curtea de Apel Iași și instanțele arondate - acces web
Cereri pentru preschimbarea termenului de judecata la dosarle de la Curtea de Apel Iași și instanțele arondate - acces web
Cerere electronica pentru obținerea accesului la dosarul electronic la Curtea de Apel Iași și instanțele arondate - acces web
{{ dosarElectronic1.text }}
1. Acces web de
2. Descărcare aplicație mobilă din link-urile următoare:
Programarea on-line pentru studiul dosarelor in arhiva curenta a Curții de Apel Iași și a instanțelor din circumscripție se poate face dacă apăsați butonul de mai jos
Sesizări privind întârzierea obținerii accesului la dosarul electronic la Curtea de Apel Iași și instanțele arondate - acces web
Cereri pentru preschimbarea termenului de judecata la dosarle de la Curtea de Apel Iași și instanțele arondate - acces web
Cerere electronica pentru obținerea accesului la dosarul electronic la Curtea de Apel Iași și instanțele arondate - acces web
ATENȚIE
IMPORTANT
În ședința Adunării Generale a Judecătorilor din cadrul Curții de Apel Iași, întrunită astăzi, 26.08.2025, ca urmare a convocării Secției pentru judecători a Consiliului Superior al Magistraturii, s-au hotărât următoarele:
Art. 1. Solicită ferm retragerea de urgenţă a proiectului de lege privind reforma pensiilor de serviciu ale magistraţilor.
Art. 2. Solicită ferm reprezentanţilor puterii executive şi puterii legislative să înceteze campania agresivă împotriva autorităţii judecătoreşti, care afectează grav statul de drept, drepturile şi libertăţile cetăţenilor ce pot fi garantate efectiv doar de o justiţie independentă.
Art. 3. Începând cu data de 27.08.2025 şi până la retragerea proiectului de lege, suspendă soluţionarea cauzelor, cu excepţia celor în care se exercită funcţia de dispoziţie asupra drepturilor şi libertăţilor fundamentale ale persoanei, în faza de urmărire penală (art. 3 alin. 1 lit. b Cod proc. pen.), a cauzelor având ca obiect dispoziţia asupra măsurilor preventive privative de libertate (în faza de cameră preliminară şi în faza de judecată), suspendarea executării actelor administrative.
Art. 4. Judecătorii îşi vor îndeplini atribuţiile administrative, cele privind motivarea hotărârilor, efectuarea procedurilor de verificare şi regularizare a cererilor, studiul individual şi formarea profesională continuă, precum şi alte atribuţii legale şi regulamentare (cu excepţia judecării cauzelor, în afara cazurilor menţionate în art. 3).
Lista actualizată a cauzelor care se vor judeca în perioada următoare la Curtea de Apel Iași și instanțele arondate o găsiți în secțiunea "Sedinte CAIASI/ instanțe arondate" de pe pagina principală a site-ului nostru.
Este necesară verificarea listelor de ședință la link-ul de mai sus, pentru a vedea statusul dosarelor (se judecă respectiv nu se judecă), în perioada protestului, cu 1-2 zile înaintea termenului de judecată.
Conducerea Curții de Apel Iași